The tickers och en cliffhanger som heter duga…

Smisk borde jag ha för att jag utan som helst utifrån påverkan inledde det festliga momentet veckans ”ticker” för att sedan inte leverera veckans ”ticker” varje vecka. Men eftersom jag bestämmer enväldigt (åtminstone till hälften) över denna blogg, tar jag mig och kommer fortsättningsvis även i framtiden, att ta mig vissa friheter beträffande både det ena och det andra. Men ni kan vara säkra på att förr eller senare håller jag mina ord. I det här fallet senare då:-)

Vi går tillbaka till v. 47 nådens år 2010: 1743,80 spänn

V. 48 = 0 spänn (Aaaaaaaaarrrrrghhhhhhhhh, snyft…)

V. 49 = 1270 svenska pistoler

V. 50 = 6462,70 riksdaler

V. 51 (still counting) = 6508 kronor

Summa summarum =15984,50 SEK. Detta mina vänner betyder att våra kunder under dessa veckor bidragit med inte mindre än 799,225 kronor till hjälporganisationerna vi har valt!!!

Det ser vi som en riktigt skön julklapp. Vi vill uttrycka våra varmaste tack till alla ni som lagt beställningar under dessa veckor.

Vår julklapp till er kommer min kära kompanjon aka ”Herden” att berätta om senare i kväll alternativt i morgon (och där har ni den cliffhangern från rubriken…)

För övrigt ser vi fram (vi har uppenbarligen inget val längre) mot en tokigt vit jul samt ett 2011 som vi hoppas och tror kommer inledas med två-tre nya kunder under januari. Glädjande nog fick vi vår första spontana lead via Facebook för ett par veckor sedan. Det är gulliga Lotten som vill att vi träffas och diskuterar ett eventuellt samarbete. Superkul! Om det leder till affär återstår att se, men vi hoppas så klart.

Detta är knappast årets sista post så vi väntar ett tag med att summera vårt första år som egna företagare men jag kan avslöja att den här första tiden har givit enorm mersmak. Vi hoppas att ni våra kunder är nöjda med oss som leverantör och framförallt att ni inser att ni faktiskt gör lite skillnad när ni handlar av oss. Det gör oss väldigt gott i själen och vi hoppas att detsamma gäller er.

Tack för nu.

//PRfekt P

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

