Små steg små gester som betyder mycket för många

Någonting som jag själv tycker är helt fantastiskt med det tider som vi lever idag och den teknik som finns tillgänglig är möjligheten att följa fantastiska människor och lyssna till deras berättelser. Människor som verkligen inte sätter sig själva först utan offrar sin egen bekvämlighet och hjälper till på avlägsna platser med ofta begränsade resurser. Ni är hjältar för mig och jag älskar att få ta del av era hjältehistorier. Idag läste jag om Mimansa som arbetar för läkare utan gränser i Zambia. Det är hennes titel på inlägget som jag plankade men det känns som vår dröm med PRfekt baserar sig på just detta. Små steg, små gester men som betyder mycket för många. Vi hoppas och ser fram mot att vi även ska få möjlighet att bidra till läker utan gränsers fantastiska insatser.

Det ska bli spännande att följa ditt arbete Mimansa

 

Det här inlägget postades i Välgörenhetsorganisationer och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

