Novembernytt.

Återigen blir frustrationen påtaglig. Jag vill ha mer tid för PRfekt. Nu! Hur göra? Oklart än så länge men det finns lite planer i alla fall. Återstår att se om de går i lås annars är jag öppen för erbjudanden om extra tålamod om det är någon som har nåt till salu:-)

Men; Det står knappast still för den sakens skull. Ingalunda. Min kompanjon har bokat ett skarpt möte på fredag och jag själv har ringt ett företag/organisation som vi inte har haft några känningar in i överhuvudtaget. Det var ju lite småläskigt måste jag säga. Prövningen består nu i vår egen argumentation och när vi nu har givit oss in på nya territorier är det inte lika självklart som när vi sitter på våra vanliga jobb. Spännande. Det hela resulterade i alla fall i ett preliminärt möte nån gång efter årsskiftet.

Senare i veckan ska jag träffa en gammal kollega och se om det kan ge några nya leads så det småputtrar litegrann ändå.

Har lagt upp en ny widget med en bloggroll. Där kommer vi att lägga in länkar till bloggar som vi av en eller annan anledning tycker är läsvärda. Vi fyller på efterhand.

Jag har lite dåligt samvete i och med att jag inte lade in ”veckans ticker” varken förra eller förrförra veckan så dom kommer här:

Vecka 45 inbringade tutti SEK: 5357,02 riksdaler. Av det går det alltså 267,851 kronor till våra hjälporganisationer.

Vecka 46 såg det ut så här: 9339,92 (försäljningsrekord under en vecka!!!) varav 466,996 går vidare till välgörenhet.

Tack ska ni ha alla som har lagt beställningar. Ni hjälper till ska ni veta och vi är oerhört tacksamma för ert val av leverantör.

Frys inte ihop eller blås bort i höstrusket. Om några månader är det vår igen:-))

Sköt om er!

//PRfekt P

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

