Vitt eller grönt? Livet är fyllt av svåra val…

Så här såg den gode Patas första förslag ut. Riktigt, riktigt bra tycker vi…

… Men till slut fastnade vi för det här:

Vi har beställt korrektur på de nätta små gröna spermsen mot den vita bakgrunden. Det blir på vitt, strukturerat papper första svängen. Vi hade en liten debatt om vi skulle ha vitt eller gulton. Jag var rädd att de gröna färgerna skulle dra åt blått med gultonat papper. Jag kan ha helt fel men vi testar vitt till att börja med. När första batchen är slut ska vi testa med gulton. Skönt att vi kan bestämma själva i vilket fall som helst:-)

Vad tycker ni? Vita eller gröna små simmare?

//PRfekt

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Vitt eller grönt? Livet är fyllt av svåra val…

  1. Bro´ skriver:

    Jag tycker den dära nere om jag måste välja (citerar nu Ulle-bullerika, men jag håller med).🙂

  2. birgitta Östmar skriver:

    Jag håller på de gröna små simmarna på vit bakgrund

Kommentera

