Tisdagens nit och flit

I morse ringde jag till bolagsverket eftersom de inte riktigt kunde bestämma vad kontorsvaror är för något. De vill att vi ska förklara det tydligare i bolagsordningen. Sagt och gjort så har vi skrivit in att kontorsvaror är bl.a. kontorsmaterial, datortillbehör, kontorsmaskiner, möbler, städmaterial, tryck- och profilprodukter. Jag hoppas att det kommer klarna för våra handläggare och det är ju alltid trevligt att kunna hjälpa till och sprida lite kunskap till det som behöver det. Det är med andra ord bl.a. detta som Ni kan handla genom oss för att stöda de som behöver hjälp här i världen.

Sen finns det ju finfina möjligheter att uppdatera bolagsverkets uppgifter direkt på nätet, om nu detta skulle fungera. Fick enbart felmeddelande när jag försökte så jag tänkte att jag kunde maila uppgifterna istället. När jag tog fram brevet från handläggaren så finns självklart inte någon mailadress till henne. Så det får bli till att lita på snigelposten istället.

Något som vi lyckats med idag är iallafall att skapa en liten knapp här på bloggen som är länkad till butiken så nu har vi underlättat för er att hitta dit. Så vad väntar ni på. Våga trycka på knappen och ansöka om ett konto😉

I morgon väntar bl.a. visitkortsbeställning och förnyade kontakter med verket i Sundsvall

/ Världsförbättrarna

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

