Overkligt!

Jag vaknade i morse och kände mig piggare än jag gjort på länge och hade redan en liten tanke om vad jag skulle skriva om när jag kom hem. Tänkte plita ner en liten rad om mina tankar kring att starta ett företag; Förväntningar, rädslor och tankar i största allmänhet. Jag behåller den planen och ska försöka få ner ett par rader lite senare men nu vill jag bara meddela världen följande:

PRfektkontor har fått sin första kund!!!

Vem det är kommer vi att skriva om när vi fått ordning på de få formaliteter som återstår (PRV, Skatteverket osv.) innan vi kan ta emot vår första beställning. (Borde kunna hända om 2 veckor ungefär).

Det är en helt otrolig känsla. Eller rättare sagt; Det är en hel mängd med otroliga känslor som härjar min kropp just nu. Jag är helt yr i huvudet, troligen på grund av att jag omedvetet gått och laddat rätt hårt inför dagens möte. Luften har gått ur på det där sköna sättet som det kan göra ibland.

Nu är det verklighet. Nu är det på allvar. Det känns så otroligt roligt! Snart kommer vi och vår första kund att ha bidragit lite, lite till en förbättrad situation för någon eller några i en annan del av världen. En härlig känsla på min ära. Jag kommer nog att sova lite godare ikväll… Eller så kommer jag inte att sova alls:-)

Jag vill tacka vår första kund och jag vill tacka min kompanjon som vill ha mig med på detta spännande äventyr och i förskott;

 Tack till alla er som i sinom tid kommer att få pennor och suddgummin att sätta mat på bordet och rent vatten i glasen hos våra mindre lyckligt lottade medmänniskor.

På återhörande.

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

